Friss topikok

Ki bámulja a madarakat?

2010.01.01. 11:58 negymadar

Újév (ölellek)

Címkék: újév négymadár

...téged a fórum söpredékének tartalak és...Mi van paraszt megint egyedül...Még ugatsz, Kutya?...Te egy sátán vagy, a szó rossz értelmében!...kellemes köcsögösködést fütyikém!...Két agyhalott szoci......Vona zsidó név, cigányként zsidó névvel nácinak lenni elég szar...Na csá te hitvány féreg!...felkentem a falra egy ilyen főokost, mint te, kiskomám!...kutyák nem valók a körösztény embörök közé, oszt...Menjél mán huzogatni a farkad köcsögdudás! Másra ugysem használható! Te hányinger pofa!...Az a jó, ha fosnak az ---félék, mint kutya a karikás ostortó...Te nagyon primitív vagy "ember"...

 

Újév reggelének elején olvasgattam a nyitó fórumokon.  Szép évünk lesz. Üdv mindenkit NÉGYmadár

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://negymadar.blog.hu/api/trackback/id/tr271636689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Silcon 2010.01.01. 13:01:53

BUÉK Négymadár! Hová jársz te fórumozni? Azt láttam, hogy a Heti Válasznál megfordulsz néha. Ahol fórumot is olvasgatok, HV, Mandiner, Reakció, Jobbklikk, Konzi, Hírszerző, HVG, ott nem nagyon vannak ilyen szövegek. Indexet olvasok, de a fórumát nem.

negymadar 2010.01.01. 14:53:48

Vétettem. Saját városom saját (egyetlen) napilapjának oldalain. (Igaz: a fórumain)
Én vagyok a hibás, le kell szoknom a káros dolgok fogyasztásáról.Mentségemre legyen mondva. reggel volt.
Üdv NÉGYmadár

Horizont 2010.01.01. 14:58:11

@Silcon: Na pont az index fórumán olvasni hajmeresztőket és sok helyen sajnos. Én el szoktam menekülni az ilyenektől. Vannak nagyon jó kis blogok ahol normális emberek kommentelnek.Vastagbőr, Kifordított ország, utcaszoc, Tudtad:))
Sajnos semmi jóra nem számíthatunk, jön a választás (is) az emberek jó része meg kivetkőzik magából.Kiráz a hideg!

Horizont 2010.01.01. 15:07:16

@negymadar: Nahát én balga csak most fedeztem fel a fotográfiáidat! Atyaég, ez fantasztikus!Ilyen fotókat,teljesen a hatása alá kerültem!!!
Négymadár csak gratulálni tudok de ez így annyira kevés, hogy kifejezzem elismerésem!!
süti beállítások módosítása