2009.10.19. 08:28
Vasutas munkabeszüntetés
Címkék: máv sztrájk karikatúra gaskó leszarom négymadár
7 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://negymadar.blog.hu/api/trackback/id/tr651459669
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
_dave_ (törölt) 2009.10.19. 22:47:57
te négymadár... most nagyon csúnyán melléfogtál.
ezt a port nem a vasutasokon kéne elverni, hanem a vezetőiken. ha már mindenképpen port akarunk elverni.
de azt azért tudd, hogy egy jegykezelő haverom vasutaskölcsön-törlesztésből fakadó levonásokkal együtt 22.000, azaz huszonkettőezer pengő magyar forintot kapott kézhez ebben a hónapban.
mindeközben 100 millás végkielégítések mennek "odafönn". maradjunk annyiban, hogy ez ellen akár még tüntetni is lehet...
ezt a port nem a vasutasokon kéne elverni, hanem a vezetőiken. ha már mindenképpen port akarunk elverni.
de azt azért tudd, hogy egy jegykezelő haverom vasutaskölcsön-törlesztésből fakadó levonásokkal együtt 22.000, azaz huszonkettőezer pengő magyar forintot kapott kézhez ebben a hónapban.
mindeközben 100 millás végkielégítések mennek "odafönn". maradjunk annyiban, hogy ez ellen akár még tüntetni is lehet...
mildi 2009.10.19. 23:37:10
@_dave_: vazze, nem kell mindjárt besértődni, ez igenis vicces (bár igazad van), tessék mosolyogni!
_dave_ (törölt) 2009.10.20. 00:00:43
@mildi: vazze, nem kell mindjárt besértődni (kisértődni, felsértődni... megsértődni?), értem én a viccet. ez a kép azonban olyan kontextusban jelent meg, ami égbekiáltóan igazságtalan arra a vasutasra nézve, aki hajnali 3-kor kel, s ezért "cserében" megkapja a minimálbért, aminek aztán a háromnegyedét ilyen-olyan jogcímen levonják.
negymadar 2009.10.20. 08:20:14
Dave!
Bocs, lehethogy.
Ám és mindig általánosítani próbálok. A két szereplő a képen MAGA A MÁV. Úgy egészében, mindenestül. Lazsál(nem innovál, ), primitív( úgy műxik mint bármelyik az átkosban),a főnöknek sem jut eszébe semmi(igen: neki kell meg megharcolni, megoldani, még ebben a gyzdasági környezetben is)( azért FIZETEM)
Tényleg be kell zárni egy rakás vonalat, semmi értelme, én fizetem, hogy szárnyvonalakon 5 ember utazik (3 közüle ingyenjegyes) , és azt hiszi, hogy ez JÁR neki. Megszokta a szocializmusban.
Abban TELJESEN egyet értek veled, hogy ez nem a jegyvizsgálókon, masinisztákon múlik. Én fejleszteném!, de nem úgy, hogy: Jóvanna, nesze még pénz, oszt ne ugass!
A sztrájkrol, meg az a véleményem, hogy ez nem az. Ez csak kapirgálás, vakaródzás.
Nem tudom, hogy sikerült-e jobban megvilágítani nézetemet, rajzban talán jobb vagyok, mint szövegben. Bocs
Üdv NÉGYmadár
Bocs, lehethogy.
Ám és mindig általánosítani próbálok. A két szereplő a képen MAGA A MÁV. Úgy egészében, mindenestül. Lazsál(nem innovál, ), primitív( úgy műxik mint bármelyik az átkosban),a főnöknek sem jut eszébe semmi(igen: neki kell meg megharcolni, megoldani, még ebben a gyzdasági környezetben is)( azért FIZETEM)
Tényleg be kell zárni egy rakás vonalat, semmi értelme, én fizetem, hogy szárnyvonalakon 5 ember utazik (3 közüle ingyenjegyes) , és azt hiszi, hogy ez JÁR neki. Megszokta a szocializmusban.
Abban TELJESEN egyet értek veled, hogy ez nem a jegyvizsgálókon, masinisztákon múlik. Én fejleszteném!, de nem úgy, hogy: Jóvanna, nesze még pénz, oszt ne ugass!
A sztrájkrol, meg az a véleményem, hogy ez nem az. Ez csak kapirgálás, vakaródzás.
Nem tudom, hogy sikerült-e jobban megvilágítani nézetemet, rajzban talán jobb vagyok, mint szövegben. Bocs
Üdv NÉGYmadár
gyutyka 2009.10.20. 10:32:23
@negymadar: Na ez szép volt. Szívemből beszéltél.
_dave_ (törölt) 2009.10.20. 10:54:28
@negymadar: azt én értem, hogy primitív, nem innovál és a főnöknek se jut eszébe semmi. ezzel tökéletesen egyetértek. viszont nem látom a rajzon a főnököt. egy krampácsolót és egy forgalmistát látok. sehol egy öltönyös, dagadt pióca, a8-as audival. nekem ennyi a bajom, s továbbra is az.
persze lehet, h túl komolyan veszem, csak hát az a vasutas fickó, aki 22 rugót kapott kézhez, ő konkrétan egy nagyon régi haverom, s eléggé személyes az "élmény".
szárnyvonal: meg lehet szüntetni, ha tényleg nem használják. a mi kisvárosunkban (bezony, dél-alföld az is) olyan szárnyvonalat szüntettek meg, amit felmértek július és augusztusban, kiderólét, hogy átlagban 6-an utaznak rajta. megszüntették. aztán jött a szeptember, s az iskiolások nem tudtak mivel menni. ja, igen: szeptember és december között, valamint február és június között pedig minden nap dugig tele volt, egy gyufát nem lehetett elejeteni. na, ennyit a vasúti szárnyvonalaka megszüntetéséről. biztosan SEMMILYEN korrupciós ügy nincs a dolog hátterében, kizárt.
persze lehet, h túl komolyan veszem, csak hát az a vasutas fickó, aki 22 rugót kapott kézhez, ő konkrétan egy nagyon régi haverom, s eléggé személyes az "élmény".
szárnyvonal: meg lehet szüntetni, ha tényleg nem használják. a mi kisvárosunkban (bezony, dél-alföld az is) olyan szárnyvonalat szüntettek meg, amit felmértek július és augusztusban, kiderólét, hogy átlagban 6-an utaznak rajta. megszüntették. aztán jött a szeptember, s az iskiolások nem tudtak mivel menni. ja, igen: szeptember és december között, valamint február és június között pedig minden nap dugig tele volt, egy gyufát nem lehetett elejeteni. na, ennyit a vasúti szárnyvonalaka megszüntetéséről. biztosan SEMMILYEN korrupciós ügy nincs a dolog hátterében, kizárt.
Silcon 2009.10.20. 22:18:23
Az EU nem kedveli a keresztfinanszírozást, mert torzítja a piaci viszonyokat. Itt lenne az ideje, hogy a kamionosok valódi áron fizessék meg az úthasználatot, ugyanis ők ezerszer jobban amortizálják, mint egy személyautó. Az A8-asoktól és a SUV-októl sem lesz 2 év alatt nyomvályús egy út. Ez felélesztheti a vasúti szállítást, ezzel együtt a személyforgalmat. Nem véletlen, hogy a németek komolyan elkezdték rendbetenni a vasútjaikat.
Ettől a MÁV-ra még bőven ráfér a karcsúsítás.
Ettől a MÁV-ra még bőven ráfér a karcsúsítás.