Friss topikok

Ki bámulja a madarakat?

2007.12.18. 20:42 negymadar

SEGÍTSÉÉG!!!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://negymadar.blog.hu/api/trackback/id/tr94268583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szekszárdi Miki · http://www.diagnozis.hu 2007.12.19. 07:19:01

Nem a madár a buta, Gyuri. Az ostobaság ült halotti tort a józan ész feletta vastagnyakú kókadt ölelgetésével a cirkuszban, amit mi parlamentnek hívunk. Várom a kegyeimért versengő biztosítós ügynököket: gyűjjön, Szekszárdi úr, mán csak az SM betegekre várunk, hogy teljes legyen a csapat... a rákosok ugye azért nem nagy biznisz, mert szegények esetleg nem kerülnek sokba a biztosítónak.
Nincs véletlenül olyan madarad, amelyik a Kossuth téri fákról kajabálná folyamatosan, hogy: kuúúúrrrrvaanyátok!!

reli 2007.12.19. 08:50:15

Az év utolsó napjai - ha másra nem - arra jó, hogy mérleget készítsünk. Én is mérleget akartam készíteni, de már az alapanyag kiválasztása is gondott jelentett, és szerszámom sem volt, ezért ráhagytam... Ráadásul kétbalkezes vagyok és egyébként sem tanultam mérlegkészítést a fősulin ezért szavakban tudom kifejezni azt, amit most érzek, és gondolok: Minden Kedves Blogozónak Áldott Karácsonyt, kurkászásmentes Boldog(abb) Új Esztendőt Kívánok!

"...mert néha olyan nehéz szeretni bennünket...!"

zoli 2007.12.19. 12:28:27

Gondoltam, leírom a véleményemet...

Na, de akkor 50 ezer ember fog anyázni, mert nem kapnak EU-pályázati pénzt.

Ja, de azt mondják, hogy ez kormány-független, akkor miért is fogom be a számat?
süti beállítások módosítása