Friss topikok

Ki bámulja a madarakat?

2012.03.01. 17:31 negymadar

A csöcs!

Címkék: kormány képviselő csöcs nemzeti karikatúra négy leszarom négymadár

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://negymadar.blog.hu/api/trackback/id/tr214279537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tragedy 2012.03.02. 21:58:12

adtam magamnak egy napot. Arra jutottam, hogy a kórházi ágyast értettem (pedig az eltűnt), de ehhez még kicsi vagyok.
Szeretném mondani, hogy aha, már értem. Iszok még egy kicsit az akciós viszkiből. Hátha.

Képviselői csöcs? Nemá!

Csöcsi Képviselő! Az igen. A jobbkéz mikor balherét morzsol. Igen. azt értem.

Basszus. Mehetek a lakitelki fősuliba, szemináriumra.

Silcon 2012.03.05. 21:44:47

Még két év és kiírják a pályázatot a székfoglalóra.
süti beállítások módosítása