Friss topikok

Ki bámulja a madarakat?

2008.09.07. 17:54 negymadar

Nagy Magyar Demokratikus Charta

Címkék: gyurcsány charta leszarom demokratikus négymadár

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://negymadar.blog.hu/api/trackback/id/tr41652527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anita 2008.09.09. 18:07:27

az emberek leszarják a másikat,ha az utcán fekszik egy hajléktalan bele is rúgnak...ő éhezik,a majom gyurcsány meg a milliókba úszik,ami persze a mi(ország)pénze....hát nem undorító egy kicsit???Én pl,pincér vok,nemrég végeztem el ezt a szakmát,meg még tanultam mellé mást is,azt azért nem vesznek fel sehová,mert "jujj" pályakezdő vok...és???Ha nem tudok melózni mert sehova se vesznek fel,5év múlva is pályakezdő leszek...Miért mások döntik el a mi életünket???más országba meg pont a pályakezdőké az élet,mert friss,jó és fiatal munkaerő...itt meg...érettségivel is nehéz elhelyezkedni....nna nem pont ahhoz szóltam szerintem amihez éppen kellett(asszem:))de tök jól esett:D sziasztok.

quequecc 2008.09.10. 09:04:58

Bárcsak menne, mindenkinek jobb lenne.

(Hogy van az, hogy amikor a "teknőc", akkor kerül elő, amikor már semmi sem jut eszükbe?)
süti beállítások módosítása