Friss topikok

Ki bámulja a madarakat?

2012.06.19. 16:16 negymadar

Tudomány és humor

Címkék: humor tudomány pályázat szeged karikatúra négy leszarom díjnyertes négymadár

Jó két hete nemigen követtem a hazai közélet ( vagy mifene) rotyog(tat)ását, messze voltam fizikailag, és a zoknim is messze volt. Vélem, hogy  ezzel  komoly extázist okoztam ( spriccen, spriccte,hat gespricc) néhány követőmnek.

Nem baj, lassan visszaszokom.

Silcon felhívásának(kösz), viszont addig is nem állok ellent.

Tehát: A "Tudomány és humor" c. országos karikatúra pályázat általam készített, és ott különdíjat kapott anyaga a következő három munkám.

Üdv NÉGYmadár

120619x.jpg120619xx.jpg120619xxx.jpg

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://negymadar.blog.hu/api/trackback/id/tr454598520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

redjohn 2012.06.22. 07:23:36

"négymadár"! - eltűnt egy képed!(a fél narancs) Hova lett és miért?

friczi 2012.06.22. 12:02:20

redjohn
Köszi,hogy szóvá tetted . Én nem vettem észre, de most már én is kíváncsi vagyok .
Remélem négymadár megválaszolja és nem hagyja,hogy a rosszabbik esetre gondoljak . Vagy még is ?

negymadar 2012.06.22. 20:33:47

NEm, nem , nem. Nincs rosszabbik eset. ( még)
Egészen véletlen, e megváltozott feltöltési felület miatt törlődött az előző poszt , amikor a rajzaim felrakta. Holnap visszarakom, lehet, hogy nem ugyanoda kerül, de fent lesz. ( Egyébként: aki eddig -közel 4 éve- látogat, nem tapasztalhatta, hogy ijedtemben akármit is levettem volna)
Üdv NÉGYmadár

friczi 2012.06.23. 21:12:52

@negymadar: Köszönöm a választ . Mindenki érdekében remélem,hogy nem is lesz rosszabb .
Amúgy nem ijedtségre gondoltam, inkább erélyes meggyőzésre .Örülök,hogy egyik se igaz .
Én továbbra is örömmel és kíváncsisággal jövök ide .
Üdv...friczi

Silcon 2012.06.24. 18:29:47

Most nagyon megtisztelve érzem magam.
süti beállítások módosítása