Friss topikok

Ki bámulja a madarakat?

2009.07.13. 18:23 negymadar

Mint , aki halkan felmászott az uborkafára.

Címkék: fidesz viktor karikatúra leszarom négymadár egypárt

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://negymadar.blog.hu/api/trackback/id/tr951244212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BéKu 2009.07.14. 08:35:11

Értem a rajzot, de kit akar ábrázolni a kép, mert arra még nem jöttem rá. Lehet, hogy még reggel van? :D

negymadar 2009.07.14. 12:44:22

Van nekem egy képem egy pártról, fiatalabb(nem öreg), kissé dagadt(túlhízott), arrogáns, narancssárga öltönyét leszámítva emlékeztet az egy egykori ifjú bolsikra..satöbbi..stb.
Hááát valami effélét szándékoztam megjeleníteni.
(Ja! Viktort nagyon nehezemre esik lerajzolni, megtán nem is a konkrét személy itt a lényeg)
SZERINTEM.
Üdv NÉGYmadár

cselák 2009.07.14. 16:12:39

Olyan érzésem van, hogy azt az ágat régen elfűrészelték, csak még nem láthatók a következmények. Ha esetleg láthatókká válnak, lesz nagy (far)pofára esés...

Sedith · http://sentimpress.blogspot.com/ 2009.07.14. 21:14:45

Kedves Madár!

Csak nevetek és nevetek, pedig itt-ott talán sírni illene. :)

enigma58 2009.08.05. 19:51:37

Ebből egy nagy pofára esés lehet. De jobb kétszer pofára esni, mint mellé....
süti beállítások módosítása